loading...
آموزش و ترفند های وبلاگ نویسی
علی عبدالهی بازدید : 443 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (3)

این قسمت رو دوستانی که کاملا با منوها آشنا نیستند نگاه کنند

در قسمت قبل مراحل کامل ثبت نام رو توضیح دادیم حالا باید برای مدیریت وبلاگ و استفاده از امکانات داده شده در صفحه ی اصلی رزبلاگ گزینه ی ورود را کلیک کنیم و نام کاربری که همون نام سایت است و پسورد رو وارد کنیم تا به پنل کاربری ارسال شویم

 

این پست بعدا به روز میشود

مدیریت وبلاگ را در ادامه ی مطالب مشاهده نمایید

علی عبدالهی بازدید : 123 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

این پست برای کسانی که ثبت نام بلد نیستند ساخته شده

حالا که تو پست قبلی توصیه های ما رو خوندید حالا میخوام چگونگی ثبت نام در رزبلاگ روبه صورت تصویری برای اون دسته از دوستانی که آشنایی ندارن توضیح بدم شاید از نظر اکضر شما ها خیلی مسخره و پیش پا فتاده باشه ولی می خوام که توضیحاتم کامل باشه ، اگه این مراحل رو بفهمید کسانی میخوان تو سایت های دیگه ثبت نام کنن خیلی راحت می تونن این کار رو انجام بدن، فقط کافیه یکیشون رو بلد باشید.

 

لطفا به ادامه مطلب بیاید

 

 

علی عبدالهی بازدید : 101 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (1)

شاید مرحله ی اول خیلی سخت باشه ولی مراحل بعدی آسون تره فقط باید به دقت بخونید.

پس از انتخاب درست یک موضوع که خیلی مهم بود میریم سراغ یه چند توصیه که بد نیست بهشون عمل کنید تا موفق بشید . وبلاگ سازی در ایران سایت های زیادی برای ساخت وجود که کاملا رایگان هستند ، شاید شما با خودتون بگید پس چه سودی به حال اونا داره راستش دلیل اصلی این کار اونا بعد ساخت وبلاگتون یه چند تا تبلیغ تو وبلاگ نشون داده میشه که با هر رفرش اون تبلیغات عوض میشه اونا هم اینجوری پول درمیارن بگذریم..... بنده لیستی از سایت های ایرانی فعال که تا کنون وبلاگ دهی میکنن رو خدمتتون تهییه کرده ام:


برای مشاهده توصیه های بیشتر و جالبتر به ادامه ی مطلب بروید

 

علی عبدالهی بازدید : 161 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (1)

لطفا اون دسته از مدیرانی که بازدید ناراضی از وبلاگشون میشه این مطلب را مطالعه بفرمایید

قبل از اینکه بریم سراغ توضیح مراحل ثبت نام یه نکته رو بگم که تو پست قبلی هم بهش اشاره شد و بدونید خیلی هم مهم است پس عزیزان بی توجه ازش رد نشید و گام اول رو درست بردارید ، اینه که فایده یک وبلاگ خوب رو بدونید ، یعنی چی ؟ منظورم چیه ؟


تو ادامه ی مطلب می فهمید منظورم چیه

علی عبدالهی بازدید : 236 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

در اینجا میخوایم بگیم وبلاگ چیه وبه چه دردی میخوره

وبلاگ چييست و وبلاگ نويسي يعني چه؟
وبلاگ يك يا چندين صفحه اينترنتي شخصي يا گروهي است كه در آن شخص يا گروه به نوشتن مطالب متوالي (روزانه يا چند روز در ميان) در موضوعات متنوع و دلخواه مي پردازند. و افكار ، عقايد اشعار و يا خاطرات خود را براي مطالعه عموم در آن قرار مي دهند . از آنجاييكه وبلاگ در اينترنت نشر مي يابد مي توان آنرا يك نشريه اينترنتي شخصي هم اطلاق كرد .

تاريخچه ي وبلاگ؟
گرچه وبلاگنويسي در دنيا قبل از سال دو هزار ميلادي بوجود آمد اما انفجار وبلاگنويسي با ورود به قرن بيست و يكم اتفاق افتاد. در ايران هم اين موضوع بر ميگردد به بيست و سوم خرداد 1381 كه اولين سرويس ارايه دهنده ي وبلاگ يعني سايت پرشين بلاگ( persianblog.ir) آغاز به كار كرد(البته آن زمان پرشين دات كام بود كه متاسفانه در سال 1386 اين دامنه به سرقت رفت و هم اكنون اين سايت با دامنه ي دات آي آر مشغول فعاليت است) و اين پديدهدر مدت كوتاهي توانست به سرعت در ايران  رشد كند تا هماكنون كه تعداد وبلاگ نويسان ايراني از مرز ميليون گذشته است و روز به روز در حال افزايش است در ضمن همكنون كه اين مطلب را مينويسم براساس آمارها رتبه ي ايران در وبلاگ نويسي تك رقمي است و ما جز ده كشور اول وبلاگنويس دنيا هستيم که این خیلی خوبه.

براي وبلاگنويسي چه ملزوماتي نياز است؟
از آنجا كه سرويسهاي تحت وب بسياري از امكانات را بصورت رايگان در اختيار شما ميگزارند شما هيچ پولي براي وبلاگنويسي نميپردازيد مگر هزينه اي كه براي اتصال به اينترنت ميپردازيد البته ذكر اين مطلب ضروري است كه بيشتر سرويسهاي وب براي تامين هزينه هاي خود اقدام به درج آگهي در وبلاگ شما ميكنند ولي در هر صورت ملزومات براي وبلاگ نويسي وجود دارد كه آنها را در ادامه ذكر ميكنم:

  1. امكان استفاده از كامپيوتر و اتصال به اينترنت براي تايپ و ارسال مطالب مهيا باشد ( كامپيوتر شخصي ، كامپيوتر فاميل ، دوستان  كافي نت و يا ...)
  2. فرد بايد حداقل آشنايي مختصري با ويندوز(و يا يك سيستم عامل ديگر) و تايپ كردن داشته باشد(مگر اينكه مطلابتان را روي كاغذ بنويسيد و بعد از وبلاگنويس ديگري بخواهيد آنرا برايتان به وبلاگ پست كند)
  3. زمان كافي براي نوشتن مطالب و مديريت وبلاگ( مثلا حداقل نيم ساعت در شبانه روز)
  4. چگونگی به کار گیری درست از آن

فایده وبلاگ چیست؟

وبلاگ نویسی فایده های زیادی داره که هر کی نظر خودش رو داره اما فایده بسیار بزرگ وبلاگ از نظرمن اینه که شما بخواهید بحث های تازه و جدید و مفهومی که با دنیای روز در ارتباطه و هر چی که مرتبط با اونه و تو ذهنتون قرار داره رو می تونید توی وبلاگ قرار بدید.

این جوری اولین و مهمترین قدم رو برداشته اید به عبارتی دیگه یه عنوان بسیار عالی پیدا کرده اید که این عنوان استعداد شماست. بسیاری از کسانی که از وبلاگشون راضی نیستند به این گام توجه نکردند و همینجوری ازش گذشتند ولی خیلی از مدیران سایت ها با این ایده توانسته اند سایت بزرگی طراحی کنند و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند که توام با پول وکسب درآمد اینترنتی شده (البته این فقط برای وبلاگ صدق نمیکنه) ، پس توصیه اول ما به شما قبل ساخت وبلاگ اینه که یه عنوان تازه وجدید که واقعا توش تخصص و استعداد دارید پیدا کنید

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. قصد بنده برای ساخت این وبلاگ آموزش کامل از ابتدا برای شما وبلاگ نویسان عزیز با موضوعاتی همچون از ثبت نام تا ترفندهای مورد استفاده برای زیبایی قالب وبلاگ و بازدید هر چه بیشتر وبلاگ شما می باشد. زیرا تا کنون کسانی که بازدید زیادی از وبلاگ داشته خود داشته اند توانسته اند کسب درآمد کنند ... هرگونه سوال ، مشکل ، پیشنهادی داشتید می تونید در قسمت نظرات اعلام کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 5,063
  • بازدید کلی : 60,697
  • کدهای اختصاصی